وظایف پرستار سالمند در منزل

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

عیب یابی صحیح مشکل اپتیکال پیکاپ دستگاه های بلوری

عیب یابی صحیح مشکل اپتیکال پیکاپ دستگاه های بلوری

تعمیر بلوری

عیب یابی صحیح مهم ترین مرحله در زمان تعمیر محسوب می گردد و بریا پیدا کردن درست ایرادات دستگاه بلوری علاوه بر داشتن مهارت و دانش کافی در این خصوص، باید با مشکلات رایج آن آشنایی کامل داشته باشیم؛ به همین علت در ابتدا به یکی از رایج ترین مشکلات دستگاه های بلوری یعنی خرابی اپتیکال پیکاپ پرداخته ایم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عاطفه مومنی

مشکلات کامپیوتری و خطاها نیازمند تعمیر  PC

مشکلات کامپیوتری و خطاها نیازمند تعمیر  PC

تعمیر PC

برای تمامی کاربران PC پیش آمده است که با مشکلات کامپیوتری رو به رو شده باشند و این اتفاق در آینده نیز رخ خواهد داد. حتی امن ترین و قدرتمند ترین سیستم ها هم در برابر ویروس ها ناتوان هستند و گاهی اوقات دچار ضعف سخت افزاری می شوند. مشکل PC می تواند واقعاً دردسر بزرگی باشد و باعث لنگیدن کار و حتی گاهی صرف هزینه های زیادی شود. در اینجا به برخی از مشکات کامپیوتری و دلایل احتمالی آنها اشاره می کنیم. با راشد همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عاطفه مومنی

مشکلات رایج و نیازمند تعمیر پرینتر شارپ

مشکلات رایج و نیازمند تعمیر پرینتر شارپ

واحدهای تخصصی تعمیرات شارپ

مشکلات رایج پرینتر شارپ

تمامی خدمات و سرویس‌های ارائه شده در مراکز تعمیر پرینتر شارپ با تلاش در جهت حفظ حقوق مراجعان و کسب رضایتمندی مشتریان گرامی عرضه می‌گردد و این مژده را به کاربران گرامی می دهیم که تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است؛ همچنین گارانتی خدمات با توجه به مورد تعمیراتی دستگاه به مشتریان گرامی ارائه می گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عاطفه مومنی

خدمات ویژه نمایندگی تعمیرات موبایل در تهران

نمایندگی تعمیرات موبایل در تهران

نمایندگی تعمیرات موبایل

مراجعه به نمایندگی تعمیرات موبایل گاهی تصمیمی بزرگ محسوب می شود چرا که فلسفه کاری آن ها بر ارائه کیفیت اصل بنا شده است و قسمت اعظم تعمیر گوشی موبایل در تهران در این نمایندگی ها انجام می شود؛ همچنین این نمایندگی ها با بهره گیر از کارشناسان مجربت فلسفه کاری خود، یعنی ارائه کیفیت بالا را در دستور کاری خود قرار داده اند؛ هرچند گاهی نقص‌های کمی و کیفی در اینمراکز نیز مشاهده می نماییم اما در حال حاضر حالا می‌توان ادعا کرد که طی این بهترین پروسه را برای حل مشکلات موبایل انجام میدهند لذا در ادامه به توصیف بیشتر این نمایندگیها می پردازی.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
عاطفه مومنی

تفاوت اصلی نمایندگی الجی با سایر تعمیرگاه ها

تفاوت اصلی نمایندگی الجی با سایر تعمیرگاه ها

نمایندگی الجی

نمایندگی الجی در زمینه ی تعمیر، فروش و آموزش تعمیرات الجی فعالیت کرده، علاوه بر این سایت نمایندگی الجی محل رسمی اطلاع رسانی در خصوص خدمات وهزینه های مربوط به آن می باشد؛ لذا کاربران محصولات الجی در اقصی نقاط تهران می توانند از خدمات این نمایندگی بهره مند گردند و تواناترین و مجرب‌ترین کارشناسان در زمینه فروش و تعمیر محصولات الجی سبب شده این مراکز نسبت به تعمیرگاه های عادی متمایز باشند.

خدمات رایج در نمایندگی الجی

کاربران و متقاضیان کلیه محصولات الجی می‌توانند با حضور در نمایندگی الجی، تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تولیدات این برند اعم از فروش، تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات را دریافت نمایند. کارشناسان حاضر در نمایندگی LG، ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با محصولات ال جی نظیر تعمیر و فروش لوازم خانگی ال جی (اعم از تعمیر تلویزیون ، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر و … )، نمایندگی لباسشویی ال جی در تهران تعمیر و فروش دستگاه‌های هوشمند ال جی (نظیر موبایل، لپ تاپ و .. )، تعمیر و فروش تجهیزات چاپ ال جی (اعم از دستگاه کپی، فکس و .. ) و مواردی از این دست هستند.

مطلب مرتبط با این مقاله: نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نمایندگی الجی

مزیت استفاده از خدمات نمایندگی الجی

مشخصات منحصر به فرد نمایندگی الجی موجب گشته است، این مرکز همواره در صدر انتخاب آن ها قرار داشته باشد؛ لذا در این بخش به ذکر برخی از این ویژگی ها می پردازیم. البته لازم به ذکراست، نمایندگی الجی علاوه بر تهران و کرج خدمات خود را به شهرستانی های عزیز نیز ارائه می نماید.

 نمایندگی رسمی الجی با بهره مندی از متخصصان و مشاوران زبده در دو پارت تعمیرات و فروش محصولات الجی خدمات رسانی می کند، واحد فروش انواع محصولات را به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه به فروش می رساند؛ همچنین مشاوران این مجموعه از تمامی مشخصات فنی و جزئیات دستگاه های الجی آگاه بوده و آن ها را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

جالب ایت در ادامه بخوانید: معرفی مراکز تعمیر یو پی اس

واحد تعمیرات الجی نیز به تمامی تجهیزات و امکانات مورد نیاز تعمیراتی دسترسی داشته و با بهره مندی از این دستگاه ها انواع سرویس های تعمیراتی و تعویض قطعات را ارائه می کند؛ علاوه بر این انواع قطعات آسیب دیده در محصولات الجی در واحد تعمیرات ال جی با نمونه های اصلی جایگزین می شوند.

 اصالت تمامی قطعات مورد استفاده در واحد تعمیرات تخصصی الجی برای کاربران تضمین می شود، لذا این مراکز کلیه ی سرویس های تعمیراتی ارائه شده در نمایندگی مجاز lg را تضمین می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عاطفه مومنی

معرفی مراکز تعمیر یو پی اس

معرفی مراکز تعمیر یو پی اس

تعمیر یو پی اس

بهترین روش برای امنیت بالاتر دستگاههای الکترونیکی و سیستم های صنعتی، استفاده از یو پی اس است؛ اما یو پی اس شما نیاز به نگهداری، تعمیر و یا حتی سرویس دارد تا پس از بروز مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری از خرابی دستگاه پیشگیری شده و دستگاه شما کمترین آسیب را ببیند. بنابراین در ادامه مراکز مجاز تعمیر پی اس را معرفی می نماییم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عاطفه مومنی

4 ویژگی مهم مراکز مجاز تعمیر لپ تاپ لنوو

 مراکز مجاز تعمیر لپ تاپ لنوو

تعمیر لپ تاپ لنوو

تعمیر لپ تاپ لنوو با توجه به سری‌های گوناگون ارائه شده از این محصول، نیازمند حضور کارشناسانی است که ضمن آشنایی با ساختار خاص هر سری، به ویژگی‌های سخت ‌افزاری و نرم‌ افزاری آنها نیز مسلط باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عاطفه مومنی

3 نکته مهم در خصوص نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

تعمیرات و رفع اختلالات ایجاد شده در دستگاه‌های برند سامسونگ اگرچه ادعای بسیاری از مراکز تعمیرگاهی فعال در سطح شهر می‌باشد، لیکن نمایندگی تعمیرات سامسونگ با توجه به پیشروی این شرکت در ساخت و تولید دستگاه‌های جدید، اقدام به ارائه خدمات تعمیراتی در این راستا به دست کارشناسانی زبده نموده که ضمن آشنایی با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و فن آوری‌های روز دنیا، دانش فنی مورد نیاز را کسب کرده باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عاطفه مومنی

محافظت از پوست در دوران سالمندی

تغییرات پوست در سالمندان

تغییرات پوست در سالمندان

افزایش سن باعث تغییر چشمگیری در پوست و بسیاری از تغییرات ناخواسته دیگر می شود؛ در نتیجه سالمندان نیاز به مراقبت های ویژه از پوست خود دارند تا از بروز آسیب های احتمالی پوستی در طی روند پیری، مانند لکه های مربوط به سن، خشکی پوست، چروک و حتی سرطان پیشگیری نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عاطفه مومنی

ورزش یوگا و اثر آن بر سلامتی سالمندان

ورزش در دوران سالمندی

ورزش یوگا و اثر آن بر سلامتی سالمندان

اثر مثبت فعالیت های بدنی بر روی روند پیری سالم امری بدیهیست؛ اما به دلیل کاهش توان بدنی، بیماری و سایر عوامل، برخی از افراد مسن دنبال روشی ایمن، مؤثر و لذت بخش برای ورزش هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عاطفه مومنی