همه ما می دانیم که استفاده از نرده‌ها به منظور تٲمین امنیت افراد در اماکنی چون بالکن‌ها و راه پله‌ها، امری ضروری است.

در دنیای امروز که زیبایی، ظرافت و خلاقیت در قالب طراحی‌های داخلی و خارجی ارائه شده و جایگاهی والا در صنعت ساخت و سازهای ساختمانی پیدا کرده است، نرده‌های با ظاهر سنتی و ساختار قدیمی دیگر کاربردی نمی‌باشند. از سوی دیگر، علاوه بر جنبه‌ی زیبایی نرده‌ها از اجزای امنیتی هر مکانی به حساب می‌آیند، لذا داشتن کیفیت مناسب و استحکام بالای آن‌ها، بر طراحی و زیبایی آن‌ها اولویت بیشتری دارد.

در نتیجه نرده‌ای که قرار است در سازه‌های امروزی مورد استفاده قرار گیرد، باید ویژگی‌های مقاومتی دیروز و در عین حال زیبایی و طراحی مدرن امروز را در خود بگنجاند. نرده‌های از جنس استیل با داشتن این دو فاکتور مهم، از عهده این معیار بر آمده‌اند.

نرده استیل چیست؟!

به زبان ساده، این نرده‌ها از جنس استیل ضد زنگ می‌باشند که به دلیل مزیت‌های فوق العاده خود، بسیار در ساخت و سازهای وابسته به نرده رایج شده‌اند و مورد استقبال عموم قرار گرفته‌اند.

در سازه‌ها و ساختمان‌ها نرده‌های آهنی و آلمینیومی جایگاه خود را به نرده‌ی استیل داده‌اند و در 90 درصد از ساختمان‌های جدید و مدرن این جنس نرده به وضوح دیده می‌شود.

در ادامه به شرح انواع نرده‌های استیلی، مشخصات فنی، کاربردهای آن‌ها، مزایا و معایب استفاده از آن‌ها، نحوه نصب آن‌ها و ... پرداخته‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

نرده‌ی استیل در چه مکان‌هایی دیده می‌شود؟

در کل نصب نرده‌های استیل در وهله‌ی امنیت را رقم می زند اما نباید زیبایی را نادید گرفت. نرده‌ی استیل بیشتر در مکان‌های زیر مورد استفاده قرار می‌گیرند:

https://elderly-nurse.blog.ir/1400/12/23/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D8%B3%DB%8C%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D8%AF%DB%8C%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C

  • نصب در بالکن‌ها
  • نصب در راه پله‌ها
  • نصب در فضاهای باز (شامل سطح شیب دار یا غیر شیب دار)
  • نصب حفاظ استیل بالکن
  • نصب حفاظ استیل پنجره