بدنه پنجره های تولید شده هافمن از مشتقات نفتی تولید می گردد و به همین دلیل این نوع پنجره ها بر خلاف پنجره های قدیمی مقاومت آنها در برابر رطوبت و باد و باران بیشتر شده است . با گذشت زمان آثار پوسیدگی و زنگ زدگی در آن ها پدیدار نخواهد شد. هرچه در تولید پنجره از پروفیل بیشتری استفاده شود، کیفیت بالاتری خواهند داشت. هافمن با تولید پروفیل های با کیفیت و استفاده از آنها در پنجره دوجداره هافمن موفق به تولید پنجره دوجداره باکیفیت و مرغوب شده است. این موضوع یکی از دلایل محبوبیت پنجره دوجداره هافمن است.

نظافت پنجره های دو جداره upvc

شما می توانید با استفاده از دستمال نرم و مرطوب یا اسفنج نانو، و اسپری های جرم گیر، شوینده های ملایم یا محلول آب و صابون، پنجره ها را تمیز کنید. توصیه می شود هرگز از شوینده های قوی، اسیدی و یا وایتکس ها، و دستمال ها و پارچه های زبر برای پاک کردن قسمت های مختلف پنجره استفاده نکنید.

جالب است بدانید بهترین ماده برای نظافت این پنجره ها، مایع تمیز کننده مخصوص یو پی وی سی می باشد که به علت عدم تولید آن در کشور ما، بسیار کم یافت می شود.

آیا هزینه خرید پنجره هافمن، پنجره های دو جداره، بالاست؟!

خیر! در واقع نه تنها هزینه ی خرید پنجره ها زیاد نیست، بلکه بسیار مناسب تر از هزینه گزافی است که برای سیستم های گرمایشی و سرمایشی خواهید کرد. به هر حال این هزینه ها بسته به مدل انتخابی، تعداد پنجره و ابعاد پنجره متغیر می باشند.

قیمت پروفیل های دوجداره هافمن Hofmann چگونه است؟        

قیمت پنجره هافمن، با توجه به کیفیت مواد و متریال های استفاده شده در آن برای تولید پنجره های دوجداره، استفاده از استانداردهای ضروری برای ساخت و همچنین روش ها و مراحل ساخت آن مشخص می گردد.

همچنین باید این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت پروفیل ها بر اساس متر طول و متر مربع مشخص می گردد. بنابراین برای آگاهی از قیمت نهایی پنجره های دوجداره ساخته شده با پروفیل های هافمن، اول باید ابعاد درب و پنجره مورد نیاز خود را به طور دقیق اندازه گیری کنید، زیرا بدون دانستن ابعاد دقیق، تعداد بازشوهای پنجره، نوع و تعداد یراق آلات مصرفی و … نمی توان قیمت پنجره دوجداره هافمن را مشخص کرد.

قیمت پنجره دو جداره هافمن :(حدودا متر مربعی ۸۰۰ هزار تومان)

قیمت پنجره سه جداره هافمن (حدودا متر مربعی ۹۰۰ هزار تومان)

برای خرید پنجره هافمن و اطلاع از قیمت دقیق با ما تماس بگیرید.

در خرید پنجره هافمن خود، دقت لازم را به عمل آورید!

بسیاری از تولیدی های کم سابقه، پنجره های دو جداره بی کیفیت از لحاظ کارایی و ظاهر را با قیمت پایین تر ارائه می دهند، اما عمر این محصولات پایین بوده و رضایت کیفی شما را تا آخرین لحظه کارکرد خود به دست نخواهد آورد.

دانستن تمامی ملاک های کیفی، خریدی مطمئن را برای شما تضمین می نماید. همچنین توصیه می کنیم خرید خود را نمایندگی درب و پنجره هافمن تهران و نمایندگی درب و پنجره هافمن مشهد با ضمانت بالاترین کیفیت تهیه کنید.