معرفی مراکز تعمیر یو پی اس

تعمیر یو پی اس

بهترین روش برای امنیت بالاتر دستگاههای الکترونیکی و سیستم های صنعتی، استفاده از یو پی اس است؛ اما یو پی اس شما نیاز به نگهداری، تعمیر و یا حتی سرویس دارد تا پس از بروز مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری از خرابی دستگاه پیشگیری شده و دستگاه شما کمترین آسیب را ببیند. بنابراین در ادامه مراکز مجاز تعمیر پی اس را معرفی می نماییم.

خدمات و سرویس های رایج در مرکز تعمیر یو پی اس مجاز

ارائه خدمات سرویس و تعمیر یو پی اس در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان در سطح ایران، همچنین خدمات گارانتی یو پی اس های تعمیر شده در طول دوره از اصلی ترین خدمات بوده علاوه بر این ارتباط دائم با مشتریان شرکت حتی در ساعات غیر اداری و ثبت سوابق و بایگانی اطلاعات مشتریان برای ارائه خدمات بهترنیز باعث برتری اینمراکز نسبت به سای رتعمیر گاه شده است.

تعمیر یو پی اس سه فاز و صنعتی

در صنایع و کارخانه جات بزرگ به دلیل وجود تجهیزات گران قیمت محافظت از این دستگاه ها در برابر اختلالات برقی بسیار پر اهمیت است، مناسب ترین دستگاه ها برای محافظت از تجهیزات، یو پی اس صنعتی و سه فاز می باشد؛ یو پی اس های صنعتی از برق سه فاز برای ذخیره برق استفاده می کنند و مبدل دوباره برق را به صورت سه فاز در موارد اضطراری به دستگاه ها می رساند. باتری های بکار رفته در یو پی اس های صنعتی قوی تر می باشند. باتری یو پی اس صنعتی ژله ای و سرب با اسید سیلد می باشد و از ۴ عدد آغاز می شود و تا ۳۰KW انرژی را تامین می نماید.

احیا یا تعمیر باتری یو پی اس

باتری یکی از قسمت پر استفاده دستگاه UPS است. برخی از مدل های باتری ممکن است پس مدت مصرف غیر قابل تعمیر شده و بایستی عوض شوند. اما آیا می دانستید بعضی از باتری های یو پی اس قابلیت تعمیر و احیاسازی دارند؟  جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با نمایندگی های تعمیر یو پی اس تماس بگیرید.

در ادامه بخوانید: 4 ویژگی مهم مراکز مجاز تعمیر لپ تاپ لنوو

تعمیر یو پی اس

طریقه گرفتن مشاوره فنی از مراکز تعمیر یو پی اس

این واحد با هدف ارتقاء بخشیدن به کیفیت فعالیتهای فنی و مهندسی به عنوان بازوی شرکت دررابطه با ارائه خدمات بهتر تاسیس گردیده است، تا بستری مناسب را جهت بررسی فنی – علمی مسائل و مشکلات و به صورت کاملا کاربردی و عملیاتی با پشتوانه شبکه گسترده­ای از اساتید، متخصصین صنعتی و مراکز آزمایشگاهی و کارگاهی در بطنی کاملاً نظامند مهیا سازد تا هنگام بروز مشکل، مشتریان به مشاورین کارآموز مراجعه نموده و به سهولت به دفع و درمان مشکلات فنی خود اقدام نمایند.

 

ارائه خدمت تعمیر یو پی اس در محل

واحد خدمات مراکز مجاز تعمیر یو پی اس سعی دارد بسیاری از تعمیرات محصولات خود را با توجه به ماژولار بودن دستگاه ها در محل انجام داده و در راستای کاهش زمان سرویس دهی و پشتیبانی در پایین آمدن هزینه ها اقدام نماید.

همچنین پاسخگویی و مشاوره تلفنی جهت رفع عیب و تعمیر دستگاه های یو پی اس شرکت به سبب تسریع در امر تعمیر دستگاه مشتری.

علاوه بر این تعمیر دستگاه های خارج از تهران توسط نمایندگان مجرب در تمام نقاط ایران انجام می گردد.

مطالب مرتبط با این موضوع: علت پرش تصویر در تلویزیون سامسونگ

ارائه خدمت نصب و راه اندازی یو پی اس

نصب دستگاه های UPS و محصولات دیگر می بایست با رعایت استانداردهای بین المللی و رعایت اصول ایمنی انجام گردد. در این راستا پرسنل بخش نصب خدمات پس از فروش ، خدمات ذیل را ارائه می دهند:

 

نصب و راه اندازی سیستم های مراکز تعمیر یو پی اس، در اسرع وقت پس از تحویل دستگاه ها ( با هماهنگی لازم ) و همچنین نصب نرم افزار snmp دستگاه روی سیستم عامل سرورهای مشتریان توسط کارشناسان نصب نرم افزار انجام می گیرد.

بازدید و ارائه پیشنهاد توسط کارشناسان شرکت جهت سیم کشی ورودی و خروجی دستگاه ها، سیم کشی ورودی و خروجی دستگاه ها با ارائه تمامی نکات ایمنی و استانداردهای برق در محل مشتری توسط واحد سیم کشی و چک کردن سیم کشی قبلی موجود در محل مشتری و اطمینان از اینکه آن سیم کشی برای نصب روی ups مناسب هست یا خیر، از جمله خدمات در این خصوص می باشد.