وظایف پرستار سالمند در منزل

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

علت چشمک زدن چراغ پاور لپ تاپ hp

علت چشمک زدن چراغ پاور لپ تاپ hp

برخی از وضعیت های سیستم چراغ های خاصی در لپ تاپ hp به اطلاع کاربر می رسند، به عنوا مثال می توان به صدای بوق مادربرد، هشدار های نمایش داده شده در صفحه نمایش و مجموعه ای از چراغ های مختلف اشاره کرد.

علت چشمک زدن چراغ پاور لپ تاپ hp

اگرچه چراغ ها توجه زیادی به خود جلب نمی کنند اما آن ها حامل اطلاعات مهمی هستند. یکی از این چراغ ها به نام Power یا باتری شناخته می شود. چشمک زدن های این چراغ می توان نشان دهنده عیب در سیستم برق یا باتری لپ تاپ باشد که این موضوع را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عاطفه مومنی

چرا لپ‌تاپ لنوو بوت نمی شود؟

بوت نشدن لپ تاپ لنوو

عدم بوت شدن لپ‎تاپ لنوو معمولا به این صورت است که پس از روشن کردن دستگاه، ویندوز بالا نیامده و امکان استفاده از آن برای کاربر وجود ندارد. این مساله، می تواند ناشی از دلایل نرم افزاری و سخت افزاری متعددی باشد.

بوت نشدن لپ تاپ لنوو

دلایل بوت نشدن لپ‌تاپ لنوو

عدم بوت شدن لپ‌تاپ لنوو، ممکن است دلایل نرم افزاری داشته باشد و یا ناشی از مشکلاتی در سخت افزار این دستگاه باشد. قدیمی بودن نسخه ی ویندوز، نصب نرم افزارهای دارای مشکل در سسیستم و ویروسی شدن سیستم، عمده ترین عوامل نرم افزاری هستند که منجر به بوت نشدن و عدم توانایی لپ‌تاپ لنوو در شناسایی و اجرای ویندوز می گردند.

 خرابی بایوس، آسیب های هارد، مشکلات مربوط به برق، نواقص پاور و مواردی از این دست را نیز می توان به عنوان دلایل سخت افزاری بروز مشکل بوت نشدن لپ‌تاپ به شمار آورد. البته در اغلب موارد با توجه به نوع بروز خطای عدم بوت شدن لپ‌تاپ لنوو در این محصول، می توان پی به علت آن برد، اما توصیه می کنیم برای پیشگیری از بروز مشکلات بعدی، دستگاه خود را توسط یک تعمیرکار حرفه ای مراکز مجاز تعمیر لپ تاپ لنوو مورد بررسی قرار دهید.

بوت نشدن لپ تاپ لنوو

روش انجام بوت کردن در لپ تاپ لنوو

جهت رفع مشکل بوت نشدن لپ تاپ لنوو ابتدا برای دسترسی به بایوس، لازم است که پس از روشن شدن دستگاه، درست زمانی که لوگوی Lenovo نمایان می گردد، کلید Esc را فشار دهید. در مرحله ی بعد، با مکان نما به روی گزینه ی Enter Setup رفته و کلید Enter را بزنید.

بعد از اینکه به محیط بایوس دسترسی پیدا کردید، گزینه ی Security را پیدا کرده و از زیر منو، گزینه ی Secure Boot Menu را انتخاب نمایید، حالا به منظور تکمیل فرایند تنظیم بایوس لپ تاپ لنوو، باید گزینه ی Secure Boot Control را حتما به حالت Disabled در آورید، در نهایت، به منوی Boot رفته و ضمن پیدا کردن گزینه ی Launch CSM ، آن را Enabled کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عاطفه مومنی

تنظیمات ویدئو پروژکتور

تنظیمات ویدئو پروژکتور 

تنظیمات ویدئو پروژکتور

ابتدا پروژکتور را در روبروی پرده نمایش بدون زاویه قرار دهید تا نیازی به کمک گرفتن از keystone نباشد. در این حالت، وقتی پروژکتور به سقف متصل می باشد، لنز ویدئو پروژکتور همتراز به فریم پرده نمایش می باشد. اگر هم ویدئو پروژکتور را روی میز قرار میدهید، لنز ویدئو پروژکتور هم تراز با پایین ترین قسمت پارچه پرده نمایش باشد و از پایه تنظیم ارتفاع پروژکتور استفاده ننمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عاطفه مومنی

تعمیر تلویزیون سامسونگ قدیمی

رفع خرابی تلویزیون سامسونگ قدیمی

تلویزیون سامسونگ قدیمی

اولین قدم در رفع مشکل هر وسیله از جمله تعمیر تلویزیون های قدیمی پیدا کردن منشا بروز آ ن مسئله می باشد؛ از طرف تعمیر تلویزیون قدیمی، کاری تخصصی بوده و معمولا اطلاعات درستی از علت بروز این مشکلات وجود ندارد،البته علت اصلی آن استفاده از یک اصطلاح برای مشکلات متعدد توسط کاربران می باشد.

برای مثال مشکلات موجود در تصویر تماما با اصطلاح روشن نشدن شکایت می شود؛ در ورژن های قدیمی تر تلویزیون سامسونگ معمولا به مسائلی مانند پخش نشدن صدا یا تصویر، روشن نشدن یا پرش تصویر، خرابی پیکسل، مشکل در بک لایت و غیره، همگی یک معنا برای مشتری داشت و آن کار نکردن تلویزیون بود؛ به همین دلیل در ادامه به توضیح مشکلات رایج در تلویزیون های قدیمی سامسونگ می پردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عاطفه مومنی

خطاهای رایج در ماشین لباسشویی

خطاهای رایج در ماشین لباسشویی

خطاهای ماشین لباسشویی

امروزه با پیشرفت تکنولوژهای بکار رفته در ماشین لباسشویی، کاربران با خطاهای مختلفی زمان کار دستگاه مواجه می شوند که گاه بسیار آزار دهنده است، به همین دلیل در ادامه به بررسی برخی خطاهای رایج ماشین لباسشویی می پردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عاطفه مومنی