خطاهای رایج در ماشین لباسشویی

خطاهای ماشین لباسشویی

امروزه با پیشرفت تکنولوژهای بکار رفته در ماشین لباسشویی، کاربران با خطاهای مختلفی زمان کار دستگاه مواجه می شوند که گاه بسیار آزار دهنده است، به همین دلیل در ادامه به بررسی برخی خطاهای رایج ماشین لباسشویی می پردازیم.

ارور ۵E ماشین لباسشویی

هنگامی که ماشین لباسشویی در وسط چرخه تخلیه باشد و خطای ۵E روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی نمایش داده شود، عمل تخلیه آی از ماشین لباسشویی به درستی انجام نمیشود و یا امکان دارد جسمی در آن گیر کرده باشد و مانع خروج آب گردد، در نتیجه باعث عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی انجام می شود

خطای FL

این مشکل مربوط به بسته شدن درب لباسشویی می باشد، این اخطار نشان دهنده ی این است که در بسته شدن درب ماشین لباسشویی ایرادی وجود دارد، باید بررسی شود و سویئیچ درب را نگاه کرد اگر مشکل برطرف نشد باید عمل تعویض انجام شود.

خطای OE,E3

زمانی که دستگاه این مشکل را نشان داد بیانگر این است که خطر سرریز شدن وجود دارد، ممکن است بخاطر وجود مایع یا پودر های شوینده ی زیادی است که این کد خطا بر روی دستگاه نمایانگرشده است، در این مواقع لباسشویی خود را از برق کشیده و چند دقیقه صبر کنید و بعد دستگاه را روشن کنید، با این عمل پمپ تخلیه راه میوفتد و محتویات داخل لباسشویی را تخلیه کرده است، اگر مشکل برطرف نشد با متخصصین تماس حاصل فرمایید.

خطاهای ماشین لباسشویی

راه رفع خطاهای ماشین لباسشویی

مهم نیست کد خطا چیست ، می توانید با پاک کردن ، یا حذف کد خطا بوسیله قطع کردن ماشین لباسشویی از برق جهت تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ آن را دوباره تنظیم کنید.

این کار می تواند صفحه اصلی را تنظیم مجدد کند، در بعضی مواقع یک کد خطا واقعاً خطا نیست ، ممکن است فقط یک ایراد جزئی باشد که به طور تصادفی ظاهر می شود، به همین دلیل ، تنظیم مجدد ماشین لباسشویی سامسونگ با ریست کردن آن اولین کاری است که باید انجام جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ انجام دهید.

سوئیچ درب ماشین لباسشویی

سوئیچ درب لباسشویی سامسونگ قالبا از جنس پلاستیک است و بیشتر مواقع آسیب می بیند و برای رفع این مشکل می بایست با کارشناسان مجموعه خدمات سرویس در نمایندگی تعمیر لباسشویی تماس بگیرید.

 

عیب یابی صحیح مشکل اپتیکال پیکاپ دستگاه بلوری

علت پرش تصویر در تلویزیون سامسونگ