روش های مهاجرت به کانادا

برای مهاجرت به کانادا بیش از ۵۰ روش وجود دارد که ما در اینجا به برنامه‌های بلند مدت مهاجرتی که منجر به اقامت دائم می‌شوند، می‌پردازیم. با بررسی روش های مهاجرتی بهترین روش را برای خود انتخاب کنید. اگر نیاز به مشاور یا وکیل دارید، از مشاورین رسمی و مورد تایید اداره مهاجرت کانادا خدمات دریافت کنید. 

شرایط و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا

هر یک از روش‌های مهاجرتی به کانادا شرایط مخصوص به خود را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر از این شرایط به صفحه مربوط به هر برنامه مراجعه کنید.

خویشاوندی استانی-نیوفاندلندو لابرادور - مهاجرت به کانادا - موسسه حقوقی پاد

همچنین مدارک مورد نیاز در هر یک از برنامه‌های مهاجرتی متفاوت است؛ اما اغلب مدارکی همچون مدارک شناسایی، مدارک تحصیلی، سوابق کاری، تمکن مالی و غیره مورد نیاز است.

هزینه مهاجرت به کانادا

هزینه مهاجرت به کانادا با توجه به شرایط شما و روش مهاجرتی انتخابی می‌تواند متفاوت باشد. چیزی که واضح است این است که شما باید حداقل بتوانید تمکن مالی برای هزینه‌های زندگی یک سال خود در کانادا را ارائه دهید.

این مبلغ حداقل حدود ۱۳,۰۰۰ دلار کانادا خواهد بود. علاوه بر این، باید هزینه‌های ویزا و اقامت را نیز در نظر داشته باشید.

مهاجرت به کانادا به همراه خانواده

برخی از برنامه‌های مهاجرتی خاصی، این امکان را به مهاجران خارجی می‌دهند تا بتوانند به همراه اعضای خانواده خود به کانادا مهاجرت کنند. با این وجود، اعضای خانواده‌ای که امکان مهاجرت را دارند، در هریک از برنامه‌های مهاجرتی متفاوت است. به عنوان مثال، مهاجرانی که از طریق سیستم اکسپرس انتری کانادا اقدام می‌کنند، می‌توانند تنها همسر و فرزندان وابسته خود را نام نویسی کند؛ اما این امکان برای والدین او میسر نیست. با این حال، کانادا برنامه‌های اسپانسرشیپ خانواده را معرفی کرده است که به شهروندان و مقیمان دائم کانادا این امکان را می‌دهد که بتوانند همسر، فرزندان وابسته، والدین و پدر بزرگ و مادر بزرگ خود را برای مهاجرت به کانادا حمایت کنند.

روش های مهاجرت به کانادا - سازمان مهاجرتی ضیایی و همکاران-مهاجرت و اقامت  کانادا ، تحصیلی ، توریستی

مدت زمان فرآیند مهاجرت به کانادا

مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های مهاجرتی کانادا در هریک از برنامه‌های مهاجرتی متفاوت است. برخی از درخواست‌های اقامت دائم تحت سیستم جدید اکسپرس انتری کانادا، در کمتر از ۶ ماه رسیدگی می‌شوند. این در حالی است که زمان رسیدگی در سایر برنامه‌های مهاجرتی ممکن است ۲ سال یا بیشتر به طول انجامد.

منبع: مهاجرت به کانادا